Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Вищою кваліфікаційною комісією суддів України 30 вересня 2017 року оголошено конкурс на зайняття 21 вакантної посади судді Вищого суду з питань інтелектуальної власності.
Документи для участі в конкурсі на зайняття вакантних посад суддів Вищого суду з питань інтелектуальної власності подаються кандидатом на посаду судді поштою за адресою: 03109, м. Київ, вул. Механізаторів, 9, з додержанням затверджених рішенням Комісії від 30 вересня 2017 року Умов проведення конкурсу на зайняття вакантних посад суддів Вищого суду з питань інтелектуальної власності.
Документи для участі у конкурсі в інший спосіб (особисте подання, електронною поштою тощо) не приймаються.
Строк подання документів для участі у конкурсі – 15 календарних днів починаючи з 01 грудня 2017 року.
Умови проведення конкурсу
на зайняття вакантних посад суддів
Вищого суду з питань інтелектуальної власності
1) у порядку та строки, визначені Умовами проведення конкурсу на зайняття вакантних посад суддів Вищого суду з питань інтелектуальної власності (далі – Умови), подали всі необхідні документи;
2) на день подання документів відповідають встановленим статтями 33, 69 та 81 Закону вимогам до кандидата на посаду судді Вищого суду з питань інтелектуальної власності (далі – кандидат).
У осіб, які відповідають вимогам пункту 2 частини першої статті 33 Закону, на дату подання документів стаж професійної діяльності у сфері права, після здобуття вищої юридичної освіти, має становити 5 років, а також досвід професійної діяльності представника у справах інтелектуальної власності (патентного повіреного) – щонайменше 5 років до або після здобуття вищої юридичної освіти.
Документи для участі у конкурсі в інший спосіб (особисте подання, електронною поштою тощо) не приймаються.
2) копію паспорта громадянина України;
3) анкету кандидата на посаду судді, що містить інформацію про нього;
4) мотиваційний лист, у якому викладаються мотиви бути суддею;
5) декларацію родинних зв’язків кандидата на посаду судді;
6) декларацію доброчесності судді;
7) копію диплома про вищу юридичну освіту (з додатками), здобуту в Україні, копії документів про вищу юридичну освіту, здобуту за кордоном, разом із копіями документів, що підтверджують їх визнання в Україні, а також копії документів про науковий ступінь, вчене звання (за наявності);
8) копію трудової книжки, послужного списку (за наявності);
9) довідку медичної установи про стан здоров’я кандидата з висновком щодо його придатності до роботи на посаді, пов’язаній із виконанням функцій держави відповідно до пункту 15 Умов;
12) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, встановленому законодавством про запобігання корупції;
13) копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
14) заяву про проведення перевірки, визначеної Законом України «Про очищення влади»;
15) документи, які підтверджують дотримання однієї з вимог, визначених частиною першою статті 33 Закону;
16) компакт-диск з документами, визначеними Умовами, та інформацією про кандидата за формою згідно з додатком 2 до Умов.
Документи, визначені підпунктами 2–15 пункту 7 Умов, оформлюються у вигляді додатка до заяви, розміщені у порядку їх черговості, визначеному формою заяви, та пронумеровані згідно із загальною кількістю аркушів додатка.
Документи (матеріали), визначені Умовами, подаються до Комісії у папках-швидкозшивачах. Компакт-диск подається у пластиковому футлярі (для одного диска) і долучати до папки у файлі останнім додатком.
Всі аркуші документів нумеруються в правому верхньому куті простим олівцем. Кількість аркушів у одному томі не повинна перевищувати 250 аркушів. Аркуші справи, що складаються з декількох томів, нумеруються в кожному томі окремо.
До заяви додаються у повному обсязі всі наявні документи, визначені підпунктами 2–16 пункту 7 Умов.
Подаються копії всіх заповнених сторінок паспорта громадянина України.
Копія паспорта громадянина України у формі ID-картки повинна містити копії титульної та зворотної сторін, виготовлених на одному аркуші, де у верхній частині аркуша повинна бути копія титульної сторони картки, в нижній – зворотна. Разом з цим подається копія витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання.
1) формат аркуша – А-4;
2) друкований вигляд;
3) шрифт – Times New Roman;
4) розмір шрифту – від 10 pt. і до 14 pt.
1) обсяг – до 2 аркушів;
2) формат аркуша – А-4;
3) друкований вигляд;
4) шрифт – Times New Roman;
5) розмір шрифту – 14 pt;
6) відступи: від лівого краю аркуша – 30 мм, від верхнього та нижнього – 20 мм, від правого – 10 мм.
Якщо на час звернення для участі у конкурсі особа, яка подає відповідні документи, не працює, копія трудової книжки, послужного списку (всіх заповнених сторінок) засвідчується нею особисто.
Довідка медичної установи про стан здоров’я кандидата з висновком щодо його придатності до роботи на посаді, пов’язаній із виконанням функцій держави подається за формою (133/о), затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 30 липня 2012 року № 578, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 21 серпня 2012 року за № 1405/21717 у разі її дійсності та видачі до 14 квітня 2017 року.
Для підтвердження факту подання цієї декларації особою подається до Комісії роздрукована копія відповідної декларації та посилання на неї, оформлене у друкованому вигляді на окремому аркуші, який має містити такі реквізити:
1) назву: «Посилання на інтернет-сторінку про розміщення декларації в Єдиному державному реєстрі декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування»;
2) відповідне посилання на інтернет-сторінку;
3) дату подання декларації;
4) прізвище, ім’я, по батькові кандидата, підпис та дату заповнення відповідного аркуша.
У разі подання такої заяви за місцем роботи до Комісії подається копія цієї заяви, засвідчена в установленому порядку відповідальною особою за місцем роботи кандидата.
У разі проходження за місцем роботи перевірки, визначеної Законом України «Про очищення влади», особа подає засвідчену в установленому порядку копію довідки про її результати.
1) для підтвердження стажу роботи на посаді судді – копія трудової книжки;
2) для підтвердження досвіду професійної діяльності представника у справах інтелектуальної власності (патентного повіреного) – копія свідоцтва відповідного представника та копії документів, які підтверджують здійснення відповідної діяльності, зокрема:
а) договір, довіреність або інший документ, що відповідно до законодавства підтверджує повноваження патентного повіреного та засвідчує доручення особи на її представництво;
б) заявки на реєстрацію об’єкта права інтелектуальної власності з доданими до неї документами;
в) документи про результати розгляду заявок на реєстрацію об’єкта права інтелектуальної власності;
г) документи про оскарження рішень органів у справах інтелектуальної власності;
ґ) науково-дослідні роботи, частиною яких є патентні дослідження;
д) документи про доходи особи за період здійснення відповідної діяльності;
е) інші документи, які підтверджують здійснення відповідної діяльності;
3) для підтвердження досвіду професійної діяльності адвоката щодо здійснення представництва в суді у справах щодо захисту прав інтелектуальної власності подаються копії таких документів:
а) копія свідоцтва на право зайняття адвокатською діяльністю;
б) витяг з реєстру адвокатів;
в) договори або інші документи, що посвідчували повноваження адвоката на відповідне представництво особи у суді;
г) копії судових рішень й інші процесуальні документи, що підтверджують здійснення відповідного представництва;
ґ) документи про оскарження рішень органів у справах інтелектуальної власності;
д) про доходи особи у роки здійснення відповідної діяльності;
е) інші документи, які підтверджують здійснення професійної діяльності.
Якщо необхідність подання відповідних документів передбачена іншими підпунктами Умов, такі документи додатково не подаються.
У цій папці мають міститися скановані копії усіх документів, які подаються особою для участі у конкурсі, а також заповнені у форматі файлу Microsoft Office (DOC, DOCX) інформаційні аркуші згідно з додатком 2 до Умов.
Вимоги до сканованих копій документів:
1) формат – PDF;
2) кожен документ повинен бути збережений окремими файлом;
3) назва файлу документа повинна містити прізвище, ініціали і рік народження особи, яка його подає, а також повне найменування документа (зразок: «Шевченко І.І. 1977. Копія паспорта громадянина України»).
Анкета кандидата на посаду судді зберігається також у файлі формату Microsoft Office (DOC, DOCX) з якого роздруковувалася її паперова форма.
1) виготовлені на одній стороні аркуша формату А-4 з відступом тексту від лівого краю аркуша 30 мм, від верхнього та нижнього – 20 мм, від правого – 10 мм;
2) доступними для читання;
3) повно і чітко відображати інформацію незалежно від її змісту;
4) посвідчені підписом кандидата на кожній сторінці, крім документів, які засвідчуються в іншому установленому порядку.
У разі зміни прізвища/імені/по батькові кандидат повинен невідкладно повідомити про це Комісію шляхом направлення відповідної заяви, до якої долучити копії підтверджувальних документів, а також компакт-диск (CD-R, DVD-R) зі сканованими копіями відповідних документів.