flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз стану організації роботи зі зверненням громадян у районному суді за I півріччя 2020 рік - I півріччя 2019 рік

11 липня 2020, 16:09

Аналіз стану організації роботи зі зверненням громадян у районному суді за I півріччя 2020 рік - I півріччя 2019 рік

     Робота суду ведеться на підставі наступних нормативних актів:

  • ст. 40 Конституції України;
  • Закон України «Про звернення громадян» № 393/96-ВР від 02.10.1996 (із змінами);

• Указ Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» від 07.02.2008 № 109/2008;

  • «Інструкція з діловодства за зверненням громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, підприємствах установах,...» від 14.04.1997 № 348 (із змінами);

• «Порядок розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Міністерстві юстиції України, його територіальних органах, підприємствах, установах та організаціях, що належать до сфери його управління» № 388/5 від 15.02.2017;

  • «Інструкція з діловодства в місцевих та апеляційних судах України» № 814 від 20.08.2019 (із змінами і доповненнями);
  • Закону України «Про статус народного депутата України» № 2790-XII від 17.11.1992 (із змінами) в частині розгляду депутатських звернень і запитів.

 

     Звернення громадян, які надійшли до Нововодолазького районного суду Харківської області за I півріччя 2020 рік:

     В звітному періоді всього надійшло 27 звернень громадян:

- повторні звернення відсутні;

- на контроль звернення не брались;

- 1 звернення розглянуто у термін до 5 діб;

- 21 звернення розглянуто у термін до 15 діб;

- за звітний період скарги до суду не надходили. Порушення розгляду звернення відсутні;

 

     Звернення громадян, які надійшли до Нововодолазького районного суду Харківської області за I півріччя 2019 рік:

     В звітному періоді надійшло 4 звернення громадян.

- повторні звернення відсутні;

- на контроль звернення не брались;

- 4 звернення розглянуто у термін до 15 діб;

- за звітний період скарги до суду не надходили. Порушення розгляду звернення відсутні;