Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Аналіз стану організації роботи зі зверненням громадян у районному суді за I півріччя 2020 рік - I півріччя 2019 рік
Робота суду ведеться на підставі наступних нормативних актів:
• Указ Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» від 07.02.2008 № 109/2008;
• «Порядок розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Міністерстві юстиції України, його територіальних органах, підприємствах, установах та організаціях, що належать до сфери його управління» № 388/5 від 15.02.2017;
Звернення громадян, які надійшли до Нововодолазького районного суду Харківської області за I півріччя 2020 рік:
В звітному періоді всього надійшло 27 звернень громадян:
- повторні звернення відсутні;
- на контроль звернення не брались;
- 1 звернення розглянуто у термін до 5 діб;
- 21 звернення розглянуто у термін до 15 діб;
- за звітний період скарги до суду не надходили. Порушення розгляду звернення відсутні;
Звернення громадян, які надійшли до Нововодолазького районного суду Харківської області за I півріччя 2019 рік:
В звітному періоді надійшло 4 звернення громадян.
- повторні звернення відсутні;
- на контроль звернення не брались;
- 4 звернення розглянуто у термін до 15 діб;
- за звітний період скарги до суду не надходили. Порушення розгляду звернення відсутні;